Dieta 1300| 1500| 2000 kcal: jadłospis, także w insulinooporności [PDF]

    Darmowa dieta na 1300 kcal, 1500 kcal i 2000 kcal. Do pobrania w PDF. Odpowiednia dieta w insulinooporności.
    1024 683 Barbara Dąbrowska-Górska

    Szukasz kopniaka, by zacząć zdrowo jeść? Przygotowałam dla ciebie darmową dietę do pobrania. Dieta 1300 kcal, dieta 1500 kcal i dieta 2000 kcal w PDF, wydrukuj i GO! Dieta jest odpowiednia dla osób, które cierpią na insulinooporność.

    Dieta 1300 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal – do pobrania, poznaj zasady i przepisy

    Wasze liczne prośby sprawiły, że przygotowałam dla was tą dietę.

    • 5 dniowy pełny jadłospis na 3 różnych poziomach kaloryczności: 1300 kcal, 1500 kcal i 2000 kcal

    To nie jest dieta dla wszystkich. Jeśli masz schorzenia przewlekłe, alergie, chorujesz na niedoczynność tarczycy lub Hashimoto potrzebujesz indywidualnego jadłospisu. Możesz skorzystać z diety online lub spotkać się ze mną w Warszawie.

    Dietetyk Warszawa Barbara Dąbrowska- UMÓW WIZYTĘ!

    Jak zacząć dietę?

    Najpierw ustal, który poziom kaloryczności jest dla ciebie najodpowiedniejszy.

    Zobacz – Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne?

    Potem ściągnij jadłospis, wydrukuj i zrób zakupy.

    Jadłospisy są bardzo proste, opierają się o powszechnie dostępne produkty, które kupisz w każdej Biedronce, czy Lidlu.

    Zobacz jak wygląda kaloryczność poszczególnych posiłków w diecie.

    Dieta odchudzająca całoroczna I edycja - banner 1

    Dieta 1300 kcal/dobę

    • I śniadanie 25% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 325 kcal +/-10%
    • II śniadanie 10% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 130 kcal +/-10%
    • obiad 35% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 455 kcal +/-10%
    • podwieczorek 10% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 130 kcal +/-10%
    • kolacja 20% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 260 kcal +/-10%

    Dieta 1500 kcal/dobę

    • I śniadanie 25% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 375 kcal +/-10%
    • II śniadanie 10% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 150 kcal +/-10%
    • obiad 35% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 525 kcal +/-10%
    • podwieczorek 10% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 150 kcal +/-10%
    • kolacja 20% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 300 kcal +/-10%

    Jeśli chcesz poznać kaloryczność produktów skorzystaj z ilewazy.pl

    Dieta 2000 kcal/dobę

    • I śniadanie 25% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 500 kcal +/-10%
    • II śniadanie 10% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 200 kcal +/-10%
    • obiad 35% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 700 kcal +/-10%
    • podwieczorek 10% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 200 kcal +/-10%
    • kolacja 20% całodziennego zapotrzebowania energetycznego – 400 kcal +/-10%

    Nie zapominaj o regularnej aktywności fizycznej (minimum 30 minut dziennie) i prawidłowym nawodnieniu (kobiety minimum 2 litry na dobę, mężczyźni 2,5 litra na dobę).

    Posiłki jadaj co 3 godziny, ostatni – kolację na 3 godziny przed snem. Śniadanie przygotuj do godziny po pobudce.

    Nie dopuszczaj, by przerwy między posiłkami były dłuższe niż 4 godziny!

    Dieta 1300 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal : POBIERZ PDF

    Powodzenia!

    Odchudzasz się? Przeczytaj także:

    12 must have badań przed dietą [INFOGRAFIKA DIETETYKA]

    Jak schudnąć bez diety? 10 skutecznych strategii

    Analiza składu ciała – dlaczego warto ją robić?


    Potrzebujesz pomocy dietetyka – umów się na wizytę!

    Barbara Dąbrowska-Górska
    Autor

    Barbara Dąbrowska-Górska

    Dietetyk z powołania, z wyższym wykształceniem żywieniowym! Praca z Pacjentami daje mi ogromną satysfakcję. Wiem, że mam swój udział w dłuższym i lepszym życiu moich podopiecznych! Na co dzień piszę także bloga eksperckiego. Stworzyłam Pozytywną Dietetykę, pomagam odzyskać zdrową relację z ciałem. Napisz do mnie na adres e-mailowy: kontakt@barbaradabrowska.pl. Chcesz skorzystać z mojej pomocy? Zamów indywidualną dietę online. Umów się na konsultację online. Kup gotowe jadłospisy.

    Wszystkie wpisy autora Barbara Dąbrowska-Górska

    Zostaw komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.