Żywienie w sporcie, dieta dla sportowca wymaga uwzględnienia oraz połączenia w jadłospisie i planie suplementacyjnym wielu aspektów. Bez względu na to, czy trenujesz rekreacyjnie, czy wyczynowo odpowiednio skomponowana dieta w sporcie jest niezbędna, aby osiągać zamierzone cele sportowe.

Zdrowa żywność na talerzu w kształcie serca. Obok leżą woda i hantel. Żywienie w sporcie.

Żywienie w sporcie – element konieczny, by odnieść sukces!

Aktywność fizyczna na poziomie gwarantującym wzmocnienie siły, wytrzymałości, czy masy mięśniowej wiąże się z powstaniem tzw. mikrouszkodzeń włókien mięśniowych. To proces prawidłowy i pożądany, ale dopiero odbudowa mięśnia zapewnia postępy.

Regeneracja potreningowa jest zaś bezpośrednio zależna od odpowiednio dobranych posiłków, które dostarczą wysokiej jakości składników pokarmowych. Dzięki prawidłowej diecie mięśnie odbudują się szybciej, będą mocniejsze i  silniejsze.

Żywienie jest równie ważne przed treningiem, a także w trakcie jego trwania. Prawidłowo skomponowane posiłki połączone z odpowiednim nawodnieniem są w stanie dodać sił, tak, aby trening mógł być dłuższy i skuteczniejszy.

Zdrowe żywienie w sporcie uwzględniające częstotliwość, rodzaj i czas trwania treningów poprawi Twoje wyniki.

Pomogę Ci to osiągnąć!

Analiza składu ciała jest niezwykle pomocna w planowaniu żywienia dla sportowców.

Przeczytaj: jak przygotować się do wizyty?

 

Rezerwuj wizytę:

E-mail: kontakt@barbaradabrowska.pl

Telefon: 502 568 507